Δέκα συμβουλές για καλύτερο ύπνο

person Δημοσιεύτηκε από: Sleep House Team list Σε: Ύπνος

Μαζέψαμε για εσάς δέκα από τις καλύτερες συμβουλές για καλύτερο ύπνο και τις βάλαμε σε μια σειρά για εσάς! Έτσι λοιπόν διαβάστε, εφαρμόστε και απολαύστε από σήμερα κιόλας έναν καλύτερο ύπνο!

  1. Υιοθέτησε μία απογευματινή ρουτίνα και ακολούθησε την όσο μπορείς πιο πιστά.
  2. Φρόντισε το δωμάτιο σου να έχει σωστή θερμοκρασία, πολύ λίγο έως καθόλου φως και φυσικά ησυχία.
  3. Η εντατική γυμναστική έστω και απλές ασκήσεις βοηθάει στην χαλάρωση της έντασης του κορμιού σου και βοηθάει στον ύπνο- να αποφεύγεις βέβαια να κάνεις οποιαδήποτε άσκηση λίγο πριν κοιμηθείς.
  4. Να κοιμάσαι όσο το δυνατόν είναι εφικτό την ίδια ώρα κάθε μέρα
  5. Κάνε τον ύπνο προτεραιότητα. Πες «ναι» στον ύπνο ακόμα και αν οι πειρασμοί να ξενυχτήσεις τριγυρίζουν στο μυαλό σου. Θα ευχαριστείς τον εαυτό σου το πρωί.
  6. Απέφυγε κάθε είδους διεγερτικό, όπως πολύ καφεΐνη ή ζάχαρη. Όλες αυτές οι ουσίες επηρεάζουν τη λειτουργία του βαθύ ύπνου.
  7. Ένα ακατάλληλο μαξιλάρι μπορεί να είναι η βασική αιτία που δεν κοιμάσαι σωστά.
  8. Επίσης αγόρασε άμεσα ένα αναπαυτικό στρώμα ύπνου που όντως να σε ξεκουράζει 
  9. Απέφυγε όσο μπορείς το κάπνισμα. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι καπνιστές έχουν πρόβλημα στο να κοιμηθούν αμέσως μόλις ξαπλώσουν και κάνουν «ανήσυχο» ύπνο.
  10. Άρχισε να χαλαρώνεις από νωρίς το απόγευμα. Βάλε στην άκρη έγνοιες και άγχος αρκετές ώρες πριν πας στο κρεβάτι. Ένα ζεστό μπάνιο θα σε βοηθήσει προς αυτή την κατεύθυνση.
Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο Ιανουάριος Φεβρουάριος Μάρτιος Απριλίου Μάιος Ιούνιος Ιούλιος Αύγουστος Σεπτέμβριος Οκτώβριος Νοέμβριος Δεκέμβριος

Δημιουργία νέου Λογαριασμού

Έχετε ήδη Λογαριασμό;
Εισέλθετε Ή επαναφέρετε τον κωδικό σας